Hur skickas mina varor?

KåGe Produkter använder sig i av DHL eller Posten som transportleverantör. För större försändelser (över 20 kg) aviseras du via sms eller mail och du får själv bestämma var och när du vill hämta ut dina varor. För beställningar under 20 kg skickas din leverans till närmaste DHL Service Point eller Postens utlämningsställe och du får ett mail eller ett sms när din beställning går att hämta ut med information om var din närmaste plats för utlämning finns. Du får även ett mail när vi skickar din beställning med spårningsinformation så att du kan följa transporten av din beställning.

Hur betalar jag för mina varor?

När du handlar på www.kagep.se erbjuds du möjligheten att betala via Swish. Företagskunder kan med fördel höra av sig till oss för order och då få faktura.

Vad kostar leveransen:

Fraktavgiften är 89,00 kr för standardleverans. Pga av svårigheten att beräkna vikt och volym av våra produkter har vi dessvärre i nuläget ingen bättre lösning för anpassade fraktkostnader.

 

Jag är inte bosatt i Sverige, kan jag ändå handla på kagep.se?

Kagep.se levererar inte till andra länder än Sverige. Om du är bosatt utomlands kan du höra av dig till info@kagep.se för att få information om villkor för export.

 

Kan man handla på faktura?

På kagep.se handlar du normalt mot förskottsbetalning. Du kan antingen välja betalsätt Swish och du betalar då enkelt vid utcheckningen efter kassan. Företagskunder och återkommande privatkunder kan med fördel kontakta oss för att bli upplagda i vårt system för att ha möjlighet till faktura.

 

Jag har handlat varor på kagep.se, vart är mitt kvitto?

Det e-mail du får i samband med att din betalning bekräftats utgör ditt kvitto. Det kommer alltså inget separat kvitto, var därför noga med att spara eller skriva ut mailet som underlag för eventuella kontakter med vår kundservice.

 

Hur lång är leveranstiden?

Normalt levereras din vara inom 2dagar till 1 vecka från det att betalning inkommit. Detta kan variera beroende på om varan är slut på lager eller av andra omständigheter inte kan skickas direkt. Är din leverans brådskande meddela gärna detta så gör vi allt vi kan för att få den skickad så snart som möjligt.

Vad gäller för öppet köp och ångerrätt?

Öppet köp gäller inte på specialtillverkade varor vilket merparten av KåGe Produkters varor är. Det betyder att du inte har bytesrätt eller ångerrätt på dina varor/din beställning. I sällsynta fall kan en vara återtas under förutsättning att förpackningen är helt obruten. Om du har frågor gällande ångerrätt/bytesrätt ber vi dig maila oss på info@kagep.se.

 

Hur reklamerar jag en vara?

Om en produkt är skadad, trasig eller av annan anledning obrukbar vid mottagandet ber vi dig att maila oss på info@kagep.se. Uppge ordernummer samt namn på beställaren så återkommer vi med information om hur du går tillväga för att reklamera varan.

 Jag hittar inte det jag söker?

Hittar du inte det du söker? Du kanske hittar rätt dimension men inte rätt färg? Du kanske inte hittar rätt längd? Om du inte hittar det du söker på kagep.se kan du alltid maila oss på info@kagep.se och fråga. KåGe Produkter har ett brett sortiment i våra kategorier och vi har troligen det du söker och hjälper dig att hitta rätt!

 

Jag har en annan fråga?

Maila oss direkt på info@kagep.se med din fråga. Vi svarar så fort vi kan.

 

Varför har ni minimiorder på 350 kr?

KåGe Produkter säljer tågvirke, tillbehör, nät och vajer och erbjuder mkt produkter i mindre antal som en service åt våra kunder. Detta blir dock en mycket dyr hantering om ordern är liten och därav måste vi ha ett lägsta ordervärde.

Reservation för felaktiga priser och felskrivningar på sidan.

Om vi upptäcker att en vara har felaktigt pris eller beskrivning på vår webshop så kontaktar vi er snarast möjligt och då ses detta som vår orderbekräftelse.

Vi reserverear oss för färgåtergivning på hemsidans bilder kan variera beroende på skärmkvalitet där bilderna visas.